Saturday, March 20, 2010

Noktah Cinta

hallow...its been a long time blog ni x di update..
maybe byk sgt mslh yg jadi lately, so kalo cite pun takot pjg meleret
org pun xde mse nk bace...heheheh...
oklah, b4 aku melalut pjg lagi...let straight 2 da point..
pada yg follow my blog akn prasaan blog b4 this pasl cm fall in luv gitu.
lagu francisca peter (bet0l ke ejaan aku niyh??? kalo slh harap dimaafkn la ye) hheheh...
lagu nye bertajuk 'Rindu Memaksaku Menyayangimu'

but today, setelah sekian lame konflik yg dihadapi terlerai (ewah, ayat xleh bla) hahah...
stelah segale yg terbuka dah terbukak...sgale rase hati dh terbongkar..bak kate org..segala2 nye la..
mmg lega giler..xla rase bebanan...its a relief..setlh segalenye selesai..kua la mcm2 quote dr aku..maybe quote2 ni menggambrkn situasi skang nih...tp sbenanye quote2 ni pun bkn aku yg cipta..amik petikn2 dr lagu2 je..ingt hebat sgt lak aku nk cipta quote2 niyh...tp yg pling suitable ngn situation skng ni, quote kt bwh ni la..

  • FEELINGS CAN GROW BUT THEY CAN GO AWAY TOO (petikn lagu jojo)
tp ade satu lagu niyh, betol2 kene batng idung aku...dush..aduh..sib bek x kemek idung aku yg mancung niyh...heheheh....

HAFIZ AF7 - NOKTAH CINTA

Ternyata semua bicaraku
Tersimpan di dalam hatiku
Ternyata semua soalanku
Tak pernah kau fikir di fikiran

Mengapa kau masih
Mencari kepastian dalam cinta
Dan disini masih
Menanti jawapannya

Tuhan tolong nyatakanlah
Padanya tentang cinta
Adakah masih diriku di perlukan

Tuhan tunjukkan padanya
Tentang apa yang ku fikirkan
Adakah cinta ini
Perlu untuk dirinya

Berbicara tentang cinta kita
Masih tiada noktah penghujungnya
Berbicara tentang perasaan
Simpan saja semua itu

Mengapa kau masih
Mencari kepastian dalam cinta
Dan disini masih
Menanti jawapannya

2 comments:

  1. hehehe...dgr lgu ni best gak..tp sekadar sedap dgr je...tp bila lia da bg bc lirik ni...mmg kene sgt ngan my soul hehehe...sedih bila cinta ni tiada kepastian.....

    ReplyDelete
  2. xde kepastian ke maz...bkn maz dh pasti ke??? hehehhe

    ReplyDelete