Friday, June 18, 2010

Marshanda berjilbab

assalamualaikum guys..

seperti yg u'olls tgk headline kt atas tu..'marshanda berjilbab'.sape marshanda? ala...yg berlakon cite 'Bidadari' tu.tu mase die kecik ar.selain tu cite 'Solehah'.cerita yg dimainkn byk kali kt tv tanpa jemu tu.lagi2 mase bln ramadhan.dan skang cite yg ngah hot kt Astro Ria tu - Benci Bilang Cinta.

Marshanda ni ialah salah seorng kpd waris pemilik Hotel Sofyan Betawi, Cikini, Jakarta Pusat yg merupakan salah satu hotel yang mengikut syariah Islam. Marshanda aka Chacha ni ckp die mmg teringin nk berjilbab dan dh mule pkai jilbab kdg2, tp sblm tu die nk ubah dulu akhlak die...katenye la..bkn aku ske2 ckp tau.tp bagos ar cmtu kn..slowly..tabik spring ngn die..smoga die blh dijadikn cth utk generasi skang termasuk AKU niyh...





p/s : baru2 ni aku search youtube n nmpk video2 yg dirakam sendiri oleh chacha.n aku rase video2 tu just utk suke2 nk nk ilangkn stress.w'pun ramai yg kutuk n x kurang juge yg menyokong, tp kalo comment aku la kn...JUST CHILL...sbb ape tau, sbb aku sendiri penah wat video cmtu.hahhaa.bezanye aku x upload kt youtube je.kalo aku upload, confem aku leh jadi artis lps tu.hahahaha.tp bagi aku normal ar tu.mmg leh release tension wo.confem.kalo x caye, cube korng try.kalo korng xtau video ape yg aku mksdkn, korng try pi youtube n taip marshanda.confem jumpe.k la..slmat mencuba...ahaks!

No comments:

Post a Comment