Thursday, July 29, 2010

Gangguan Seksual

Anda telah mengalami gangguan seksual sekiranya
anda berhadapan dengan sebarang ungkapan atau
perbuatan berunsur seksual yang tidak dikehendaki samada perkara yang didengar, dirasai, dilihat atau yangberunsur psikologi.
Ia menyebabkan mangsa berasa malu, gelisah dan
terhina.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallow,
Kite mulakan post kita hari ini dengan maksud kepada Gangguan Seksual.
Kenapa mesti nak kena discuss pasal topik ni plak ek? Sebab, untuk pertama dan hope untuk kali terakhirnya aku mengalami gangguan seksual ini. Yes, no harm for me tapi sedikit sebanyak aku rasa agak terhina and a lil' bit pissed-off jugak la.


Semalam, 28 Julai 2010, as usual..me n my friends Chenta Suci keluar la untuk lunchy sambil cari present untuk seseorang. My friends ni park la kereta dia kat belakang mall ni. Untuk sampai mall tu, kitorang kene la jalan sikit kan. Lagi pun mana ada orang park kereta betul2 depan mall. Melainkan kalo ko pegi mall tu dihantar oleh driver atau ko naik ape2 pengangkutan awam contohnya cam teksi. Sebenarnya, tak la jauh mane pun tempat park kereta ngan mall tu, tak sampai 5 minit pun kalo jalan dari situ, tapi dalam masa 5 minit tu gakla kitorang mengalami kejadian yang tidak diingini tu. Waktu kitorang lalu situ, ade la satu motor berhenti kat situ. Korang tau tak mamat tu watpe. Die ngah main ngan 'bende alah' die tu! Spontaneous mulut aku ni terus terkeluar perkataan BO... (bodoh)..tapi memang aku tak sempat nak habiskan perkataan tu la...maybe sebab aku tergamam. Itu la perkataan yang paling kurang manis kuar dari mulut aku waktu tu. My friend yang kat sebelah tu tak nampak plak. Maybe sebab aku jalan sebelah motor mamat tu, so aku la yang nampak dengan terang dan jelas perbuatan terkutuk dia tu. Memang a big shock tok aku la. Untuk seketika, aku rasa agak takot. Then, aku citela apa yang aku nampak kat member aku tu. Dia pun shock!




U'olls tak tau ape yang aku rase waktu tu. Maybe bagi sesetengah orang itu perkara biasa, tapi bagi aku, itu bukan perkara biasa. Mane tak nye, can u imagine...
"tengahari buta - around 1.15 pm macam tu, atas motor, public place - tempat terbuka" WTF betol!!! aku memang nampak clear giler. Memang BODOH! (ok, sekarang aku dah habiskan perkataan aku tu-menggambarkan betapa tensionnya aku ngan kejadian tu).

"Weyh, ko tak tau malu ke ape? Melancap kat tempat terbuka camni. (first time aku tau apa maksud melancap tu). Siap sampai terpancut-pancut lagi. Ko memang bangang la!" Ish, nak sebut perkataan tu pun aku rase malu, ape lagi aku sendiri tengok situasi tu. Memang &^*((^%%).

Aku tak tau perspektif korang bile bace post ni, tapi ada sesetengah orang menganggap ini 'perkara biasa', 'x payah nak kecoh2' dan tak kurang juga yang cakap 'eleh, macam ko tak penah tengok'...again, WTF..ko ingat aku ape? memang satu kewajipan dan kemestian ke umur cam aku ni dah patut or tengok bende2 camtu ek? I'M NOT MARRIED YET!!!!!!!!


aku tak maksudkan semua lelaki ye. aku tau masih ada lelaki yang tau jaga maruah diorang. and i'm salute with that type of guy. tapi ntah nape, bile aku google 'stupid picture', kuar plak doodle ni..sorry guys...ngeeeeee

No comments:

Post a Comment