Tuesday, July 6, 2010

Vaksin H1N1

holla!!!!!!
semalam me kene suntik vaksin H1N1...



then, arini ingat nk wat la post pasal pengalaman disuntik tu..
(camne proses suntikan berlaku, camne rasenye dan kesan2 sampingan yg dialami lepas tu..) kire nak citee dari A-Z la kirenya..
but before that, try la search pasal vaksin ni kat Google..biar nampak blog aku ni ade gak informasi2 yang berguna...

suddenly, aku jumpe article ni kt Google..

Vaksin H1N1 Disyaki Boleh Mengakibatkan Kematian

Pada 15 Ogos 2009 lepas, akhbar Daily Mail mendedahkan bahawa vaksin H1N1 yang bakal digunakan oleh kebanyakan negara-negara dunia mempunyai kesan sampingan yang berbahaya kepada penerimanya. Para penerima vaksin H1N1 dikhuatiri berhadapan dengan masalah gangguan otak yang dipanggil Guillain-Barre Syndrome (GBS).

Pada 29 Julai 2009, Prof. Elizibeth Miller, Pengarah Jabatan Imunisasi di bawah Health Protection Agency di Britain telah menulis surat amaran tentang bahaya kesan sampingan dari vaksin H1N1 yang bakal dijual syarikat farmasi gergasi dunia. Surat itu dihantar kepada 600 orang lebih Senior Neurologist di seluruh British.

Surat yang bertarikh 29 Julai 2009 lepas itu berjaya merungkaikan betapa teori-teori konspirasi yang dinyatakan sebelum ini benar dan sahih. Walaupun kerajaan Amerika cuba berselindung dan berdolak-dalik ketidakterlibatannya dalam isu Selsema Babi (SB), tetapi ada segelintir masyarakat yang sanggup mendedahkan rahsia kerajaan mereka ini.

Vaksin yang dibina oleh syarikat-syarikat farmasi gergasi dunia ini dijangka diedarkan kepada orang ramai pada awal Oktober. Di Amerika sahaja, sebanyak 13 juta rakyat akan disenaraikan untuk menerima suntikan.

Selain daripada bukti surat ini, apa yang boleh mensahihkan konspirasi Selsema Babi inia adalah kenyataan dari salah seorang Senior Neurologist yang ditemu ramah oleh wartawan Jo McFarlane. Menurut Senior Neurologist itu, dia sendiri tidak akan mengambil suntikan vaksin tersebut.

“I would not have swine flu jab because of the GBS risk.”

Menurut neurologist tersebut, mereka percaya vaksin H1N1 hanya akan mengulang kembali tragedi kematian 25 orang rakyat Amerika pada 1976 dulu yang menerima suntikan vaksin H1N1.

Walaupun kecenderungan untuk mati adalah 1 nisbah 80,000 orang. Tetapi kesemua 80,000 tersebut sudah mewarisi kesan kekal GSB seumur hidup. Bagi yang meninggal dunia kemungkinan ketahanan imunisasi badansudah sedia lemah.


my reaction at this moment is...OMG!!!!!!!!! betol ke?
aku x copy paste semua sebab dia panjang sangat...so kalo korang nk bace full, try view this webpage http://ibnuyaacob.com/?p=1220 (kalo agak2 xleh click kt link yang aku kasi tu, korang copy paste je la url tu..cam x biase lak..heheheh..)

is it true??? fikir la sendiri...but for me, ada kebenaran nye jugak kot...becoz sebelum proses mencucuk berlaku..ade la gak terdengar desas-desus..

p/s : SMOGA AKU DAN TEMAN2 SEPENCUCUKAN SELAMAT HENDAKNYE

No comments:

Post a Comment