Wednesday, July 14, 2010

Kebodohan



first time in my life aku panggil diri aku sendiri 'stupid!' aka 'bodoh!'

u know why, lately ni bile aku post blog asik ade problem..i'm not sattisfied with my post. bukan sebab content die yang ngarut2 tu tapi sebab aku rase macam x cantik..u know why?

coz aku x jumpe button font size,bold,italic,text color,link,align,blockqoute n etc..aku pelik ar kn..asal ilang ek.aku try bukak blog kat laptop umah, tapi x jumpe gak. agak lame gak la aku tertanye2 pada diri sendiri asal boleh hilang button2 tu..setting aku ke?

that's why kalo korang perasan, blog aku before this look a lil' bit terrible...ngan x align nye..betol2 HUDUH la...

but, on 14 July 2010, saya Nur Alia Azlan telah mengetahui dimanakah hilangnya button2 itu...setelah dijumpai, perkataan pertama yang keluar dari mulutku ialah 'bodoh!'...

u know why, sebab selama ni aku tulis post kat EDIT HTML section!!!!! bukan COMPOSE!!!! that's why la button2 tu xde...bila aku dapat tahu je perkara sebenar, terus aku berasa sangat lemah kerana aku merasakan berapa STUPID nye aku...padahal section tu duduk sebelah2 je (menampakkan betape un-expert nya aku pasal dunia blogging ni)..WTH la u ni ....argh~~~ dont do it again alia...what a shame la....huh...

-picture are not allowed-


p/s : blog kali ni ok sket kot sebab dah boleh align..yeay!

1 comment: